S.

S.
@Semraaa_13
Sevgiyle kin bir kalpte uzun zaman barınmaz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevememektir."
Size söyleyeceğim şeyi iyi dinleyin: bana sakın aşık olmayın. Bana inanın bu mümkün değil. Dostluk derseniz ben hazırım bakın elimi uzatıyorum size... Ama sevmek olmaz, asla olmaz.
"Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem"
Edebiyat