Semra Arıç

Semra Arıç
@Semraaric

Semra Arıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2018 22. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Arkadaşlarımın babaları oğullarına sürekli "erkekler ağlamaz" diyorlar; bunu dediklerine göre ağlamak doğru değil. Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil? Acaba kızların kötü şey yapmaları doğru da erkeklerinki mi değil? Ya da kızlar için ayrı erkek için ayrı kötü şeyler mi var? Ama bu olamaz, kötü kötüdür, bazıları için iyi olan, bazıları için kötü olabilir mi?
"Bilmiyor musun ki, ben degisirsem, senin sevdiğin ben değilimdir artık ve sonra beni sevmezsin"
"İnsan yaşamında eksik olanı, her şey sanıyor..."