Sems

Sems
@Semss609
01.12
Arkada da başka bir ölüm oyunu 🫀
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eksik olma çünkü varlığın çok güzel 🤍
Aşk
Ta kii gelip en yakını buluncaya dek...

Ebru YAMAN

@0ebruy
·
İnsan genç olunca ateşin ve ölümün her zaman başkalarına sıçrayacağını düşünür.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Uykum beni kaybetti, bende onu..✨
İnsan ve Duygular
Hayatımın en güzel ve özel doğum günü hediyesi 🌺