Semiha

Semiha
@Semtekn
Freud şöyle diyor: "Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür."
Reklam
Geceye bir şiir bırakmadan olmaz :)
Sözde senden kaçıyorum Dolu dizgin atlarla Bazen sessiz sevdasın İpekten kanatlarla Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla Karşıma çıkıyorsun En serin imbatlarla Adını yazıyorum Bulduğun fırsatlarlla.. Çaresizim çaremsin, Şaşırdım kaldım işte Bilmem ki nemsin.. -Yavuz Bülent Bakiler
Edebiyat
Beni Allah'a yaklaştıran her derdin kölesiyim. Yaradana bu kadar yakınken üzülemem. Şükrüm; umudumu diri tutmak için. Sabrım; yoldaşım ve kılavuzumdur.
'Hedef, dünyaya köle olmadan onu dönüştürmek, işlemek ve insanlığın hayrına kullanmaktır.'
Sezen Aksu'nun "Yetinmeyi bilir misin, sana verdiği kadarıyla hayatın?" dedikten sonra "Hoş, bilsen de bilmesen de, yara bere içinde bu yollardan geçeceksin." dediği gibi...
Reklam