Semiha

Semiha
@Semtekn
Freud şöyle diyor: "Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür."
Reklam
.. bedenimizin her hücresine yerleşmiş olan yaşama isteği, ruhumuzdaki ölüm tutkusundan çok daha güçlüdür.
Zaten yaşlanmak da insanın geçmişinden artık korkmamasından başka bir şey değildir.
Içimde bir ölme arzusu olmakla beraber sancılı bir bekleyişle gerçekleşmesini istediğim bu olayı hızlandıracak güçten yoksun olduğumdu.
Kırgınlığımı ve çaresizliğimi anlatamam size. Yine de benimle empati kurmaya çalışın: Bir insan için bütün yaşamınızı bir kenara itiyorsunuz, o ise kayıtsızca elinin tersiyle kovduğu bir sinekten daha fazla değer vermiyor size.
Reklam