Benim isteklerim ve evrenin uyguladığı tarife. :))
Bazen ne kadar istersem isteyeyim, hayat kendi yasalarını işletiyor. Doğa benden izin istemiyor, benim planlarımı da umursamıyor. Ama gücüm yetmedi diye duvara başımı vuracak değilim; sadece boyun eğmeden, kendi isteğimin sesini duymaya devam ediyorum.
Not: Bu yaşıma kadar altını çizerek kitap okumazdım. Artık böyle okuyorum. Çünkü her çizgi, kitaba yaşanmışlık, bana da biraz farkındalık katıyor.