Her şeyin belirsiz olması beni çok tedirgin ediyor.
İstikrarsızlık Kaderimizde var.. bir sonraki gün bile nerede olabileceğimizi bilemiyoruz.
"Allah'ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, HAKKIMDA HAYIRLI OLANA GÖNLMÜ RAZI EYLE ."
diye dua ediyorum. Tek istediğim razı olmaktır, başka bir şey istemiyorum.
Düşünüyorum da " dua " olmasaydı ne yapardım diye..
Resmen dua etme'nin verdiği huzurla yaşıyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mübarek ramazan ayı, çok şereflidir. Bu ayda yapılan, nafile namaz, zikir, sadaka ve bütün nafile ibadetlere verilen sevap, başka aylarda yapılan farzlar gibidir. Bu ayda yapılan bir farz, başka aylarda yapılan yetmiş farz gibidir..
Hatay'da yaşadığım depremden sonra her şeyin her anda değişebileceğini anladım .. önceden hep gelecek kaygısı ile psikolojim bozulurdu , artık yarını bile düşünmek istemiyorum ..
Kaç gün önce birlikte olduğumuz kişiler ya toprak altında ya da kilometrelerce uzaktalar. :(
Allahtan gelen bir imtihan olduğuna inanıyoruz çok şükür .
İnşallah bu süreci kolay atlatırrız.
Yine de çok şükür sağlıklıyız .
Rabbim vefat edenlere rahmet , kalanlara da sabır versin.