Her şeyin belirsiz olması beni çok tedirgin ediyor.
İstikrarsızlık Kaderimizde var.. bir sonraki gün bile nerede olabileceğimizi bilemiyoruz.
"Allah'ım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle, HAKKIMDA HAYIRLI OLANA GÖNLMÜ RAZI EYLE ."
diye dua ediyorum. Tek istediğim razı olmaktır, başka bir şey istemiyorum.
Düşünüyorum da " dua " olmasaydı ne yapardım diye..
Resmen dua etme'nin verdiği huzurla yaşıyorum.