Sena

Sena
@Senaaa060
— Hiç âşık oldun mu? — Bir kez olmuştum. — Neler hissetmiştin? — İfade etmek zor ama delirmek gibiydi biraz.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Bir dilek hakkım vardı, S'onsuzluk diledim Olric. - Dileğimiz gerçekleşti mi efendimiz? - Hayır Olric. 'S" harfini biraz kısık söylemişim.
"Bazen beklemek lazım , en güzeli için..."
1000Kitap