-Bir gün tüm bu acılar bittiğinde ve biz o huzur denilen yere vardığımızda, yaralarımız olmadan kime benzeyeceğiz? Bizi biz yapan şey yaralarımızsa, iyileşmek aslında kendimizi kaybetmek midir?
Soru @D__ya'den
İlk soru saçma bulunduğundan başka bir soru yayınlıyorum 🥲