"İnsanlar..." dedim fısıldayarak. "Taşırlar insanları. Kundaktayken, tabuttaykan. Hep taşıyacak birileri olur. Bazıları dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazıları için de içinde bulundukları sistem bir gün onlara da taşınma sırasının geleceğini söylediği için, taşırlar insanı..."
" Yarar yok bu dünyada! Ölüm varsa yarar yok! Ölüm bütün sihri bozar. Kurtardığın hayatlar da ölür. Aldığın nobeller de paslanır. Doğduğun evler de yıkılır. Bin yıl yaşa görürsün. "