“Kaç yaşındayım bilmiyorum,Kaç yaşındaysam milyonlarca kez daha fazla yorgunum...Kaç yaşında olursam olayım, kalbi kırılmış bir kız çocuğuyum...Hiçbir mutluluk, acım kadar samimi ve devamlı olamıyor... Ki avutmuyor beni, hiç kimsenin sevgisi.”
“Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim?Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi. Ya hiç sevememişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde.”
“Her şeye yeniden başlamak mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi . Nerede kaldığımı unuttuğuma göre , baştan başlamak için birtakım yetenekler gerekliydi ; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi meselâ.”