Yalnızlığımın çerçevesinden sana bakıyorum, yaşlı ve hüzünlü gözlerle.Dışarıda yağan yağmurun sesi ve kokusu geliyor.Islak saçların dalgalanıyor rüzgarda, kokun ıslak toprak kokusuyla birlikte kalbimdeki yerini bulup oraya yerleşiyor sonsuza dek.
Yalnızım çünkü sensizim diyor beynim yanlizligi ve sensizliği bir tutuyor kalbim senin gelmeni beklerken