Senag

Senag
*strikhedonia Kitaplarım dostumdur, asla kaybetmediğim ve her gün katlanan. instagram.com/bolcakitapokur
7/10
·440 syf.··
2024 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2024 23:10
Merhaba! İki kitabı üst üste okumak bayağı iyi oldu. Bu kitabı da beğendim ama yine dolu dolu değil. Genel itibariyle ilk kitapta yeter, artık ne olacaksa olsun, dediğimiz o kısımlara istinaden bu kitapta da yeter artık, her anda olmaz ki, durumuna dönüştü. Yazar ikisinin arasını tutturamamış gibiydi. Yetişkin içerik konusunda oldukça uçuk bir kitaptı. Bunun dışında Nyfain, sayesinde Finley'in insanları iyileştirme konusunda daha farklı bir şey denemesiyle ve daha birçok şey keşfetmesiyle daha kapsamlı ilerleyen de bir kitaptı. Finley bilmediği birçok şey hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyor, hastalık için uğraşıyor ve Nyfain ile aşkın, tutkunun iç içe geçtiği anlarda koşturuyorlar. Kitap genel olarak olaysızdı ama en sonunda beklenilen gerçekleşiyor ve Iblis Kral ortaya çıkıyor. Vee Nyfain'in beklediği anlaşma gün yüzüne çıkacak mı ya da ne olacak okuyup görmeniz gerekiyor. Seriyi okuyup okumamak size kalmış.
Yıkılmış Taht - Karanlık ve Tutkulu Peri MasallarıK. F. Breene · Olimpos Yayınları · 2023209 okunma
Reklam

Senag

, bir kitap okudu
8/10
·429 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2024 01:14
·
2024 16. kitabı
Hannah Grace
6.7/10 · 2.487 okunma
7/10
·472 syf.··
2024 5. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2024 00:17
Kitabı beğendim ama ortalama şekilde. İlk kitaptan hemen sonra okumak yanlış bir hareket oldu ama başladığım için de bırakmak istemedim ve bu sebeple ki, normalde okuyacağımdan daha yavaş okudum. Kitaba genel olarak baktığımda öyle aman aman bir olay yoktu, bu belli bir süre sonra sıkıyor, bunu söylemeliyim. Oldukça da çelişkili bir kitaptı da mesela: Kai ve Nik arasında dengesiz ilişki ve Damon konusundaki düşünceler... Kitap, Kai ile Banks'ın ağzından anlatılıyor ve ara ara geçmiş ve günümüz şeklinde ilerliyor. Yani bu, Kai'nin kitabıydı, diyebiliriz. Kai, Michael, Will ve Rika, Damon'un saatli bomba gibi uzakta olması ve hayatlarına, daha çok Rika'ya her an zarar verebileceği düşünceleriyle onu bulmak istiyorlar. Ama aslında Kai'nin kendine ait bir nedeni de var. Bu durum onları Banks ile karşılaştırıyor ve Kai için geçmişin kapısı aralanıyor. Sürtüşmeler, anlaşmalar ve birbirine geçmiş duygular... ve kendi usullerince aşk. Kai, kendisini olduğundan kötü görüyor ve öyle de göstermeye çalışıyordu, buna gerek var mıydı bilmiyorum ama zeki olduğunu söyleyebilirim ve tavırlarına da bayıldım. Banks'ın küçüklükten itibaren yaşadıkları sebebiyle tam anlamıyla doğruları görmemesini anlayabildim ama onunla kalmasından ise bu tarafta kalmasıyla bir şeyleri daha iyi başarabileceğini anlayamaması beni biraz kızdırdı ve git gelli halleri aman ya, dedirtse de en sonunda kendine gelmesine sevindim. Bazen tüm karakterler dehşet olabiliyor ve o yerleri okumak biraz rahatsız hissettirse de şaşırtmıyor ve soğutmuyor. Yetişkin içerikli sayılabilecek bir kitaptı, sanırım. Okuyup okumamak size kalmış.
SığınakPenelope Douglas · Dex Plus · 2023332 okunma