Senag

Senag
*strikhedonia Kitaplarım dostumdur, asla kaybetmediğim ve her gün katlanan. instagram.com/bolcakitapokur

Senag

, bir kitap okudu
9/10
·432 syf.··
25 saatte okudu
·
Okunma: 29 Şubat 2024 00:25
·
2024 12. kitabı
Claire Kingsley
7.4/10 · 685 okunma
Reklam
7/10
·320 syf.··
2024 6. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2024 21:42
Selam! Bu aralar fantastik kitap açlığım artmışken uzun süredir beklettiğim bu seriye başlamak istedim. Kitabın başında yazarın yaptığı "çılgınlık" uyarısını da dikkate alarak merakla başladım. Kitabı aslında sevdim ama düşündüğüm kadar mı? Hayır. Seri Güzel Ve Çirkin uyarlaması içeriyor ve bu tarz kitapları seviyorum ama hikâyenin, alt metin yönünden yeterince dolu olmayışı ve yazarın dilinin sadeliğimi desem yoksa yeterince fantastik unsurları açıklayamayışı mı desem, bilemiyorum ama eksik bir şeyler vardı ve yeterince kitapla bağlantı kuramadım. Ama genel hatlarıyla farklı tarz da bi' kitaptı. Kitap, zamanında tüm krallığın lanetlenmiş olması sebebiyle bir hastalığın ortaya çıkıp birçok insanın ölümüne sebep olmasını ve bu hastalığı durdurmak için tam anlamıyla bir şifacı gibi uğraş veren Finley'in mücadelesini anlatıyor. Şu ana kadar hastalığın seyrini yavaşlatacak bir karışım bulmuştur ve bunun için Yasak Orman, denilen yerden bir bitkiye ulaşmak için birçok kez tehlikeli bir yolculuğa çıkmıştır. En sonunda ise her şey tamamen garipleşir ve bazı sırlar, kişiler açığa çıkar. Hikâyedeki ana karakterler şekil değiştirici ama daha birçok tür bulundurmaktadır. Ejderha Prens Nyfain ile Finley'in karşılaşması ve hikâyenin tam anlamıyla o "çılgınlık" bölümüne geçiş yapması oldukça ilginçti. Hanley karakterini çok sevdim, eğlenceli ve aptal yapısıyla kitaba güzel bir yan katmıştı. Bunun dışında Nyfain ve Finley arasında süregelen git gelli durumlar bir an sonra yeter, dedirtmedi desem yalan olur. Yani bir şeyler tam anlamıyla olacaksa olsun, bu kadar uzatmaya gerek var mı? diye düşündürdü. Nyfain o Alfa halleri daha bi' keskin olsaydı daha da hoşuma giderdi, bu arada. Kitabın sonunda yaşanan isw durum gerekli miydi bilemiyorum. Okuyup okumamak size kalmış.
Güllerin YıkımıK. F. Breene · Olimpus Yayınları · 2023515 okunma
8/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2024 2. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2024 23:16
Selam! Bu seriyi çok seviyorum ve bu kitap acaba gerekli miydi diye düşünürken, okuduktan sonra iyi ki çıkmış, dediğim bir kitaptı. Üçüncü kitapta üç krallık birleşti ve her şey güllük gülistanlık diye bitirmişken, bu kitapla birlikte Kraliçe Cat'ın Ebedi Yaşam İksiri'yle lanetlendiğini öğreniyoruz. Cat, hiç değişmeyecek, yaşlanmayacak ve çocuğu da karnında onun birlikte olduğu gibi kalacak, bebeğini kucağına bile alamayacak. Yardımcı olabilecek hiçbir Tanrının elinden bir şey gelmezken Kral Griffin'in şifacı kardeşi Jocasta da kolları sıvıyor ve panzehiri bulmak için türlü arayışlara giriyor. En sonunda edindiği ipuçları ile Kirke bahçesi'ne doğru tehlikeli bir yolculuğa çıkılıyor. Bu yolculukta geçilmesi gereken sınavlar vardır ve hayatta kalmak bazen oldukça zor olacaktır. Her zaman kenardan izlemek zorunda kalan Jocasta, kendi yolculuğunda gerçek bir mücadele veriyor ve sevdiği adam Flynn ile de birçok duygu yaşamaktan da geri durmuyor. Bir şeylerden korkan Flynn'in korkusunu anlasam da, bir şeyleri yaşamamaktan pişmanlık durmaktan da yaşayıp görmeyi mantıklı bulmam sebebiyle kızdığım yerler de oldu. Jocasta ise azimle, sevgiyle ve anlayışla o kadar iyi idare etti ki... hem Flynn ile ilişkileri olsun hem de Kirke bahçesine doğru çıktığı yolculuktaki mücadelesi olsun. En sonunda kendi hayatı konusunda birçok şeyi ele almasına da bayıldım. Kitabı keyifle okudum. Bu seriyi seviyorsanız, kesinlikle okumalısınız. "Tanrıçaların Savaşı'nda hepsi birer piyondu ancak bu sefer zaferi kılıç değil bilgi getirecekti."
Kraliçelerin LanetiAmanda Bouchet · Yabancı Yayınları · 2023157 okunma