Senag

Senag
*strikhedonia Kitaplarım dostumdur, asla kaybetmediğim ve her gün katlanan. instagram.com/bolcakitapokur

Senag

, bir kitap okudu
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2023 15:31
·
2023 62. kitabı
Adriana Mather
8.4/10 · 215 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·368 syf.··
2023 54. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Eylül 2023 23:51
Selam! Bu yazarın Doğum Günü Kızı, kitabını okuyup çok sevdim ve sonrasında da diğer kitaplarının peşine düştüm. Bu kitabını da böylece okumuş oldum ve pişman olmadım, çok beğendim. . Misha ve Ryen 5. sınıfta öğretmenleri sayesinde mektup arkadaşı olur ve seneler geçtikçe bunu sürdürmeye devam ederler. Koydukları bazı kurallar sebebiyle daha önce birbirlerini ne gördüler ne de seslerini duydular. Saklanan bazı durumlar ve söylenen bazı yalanlar tek tek ortaya çıktığında ilişkileri yine aynı kalabilecek mi yoksa her şey daha iyiye veya daha mı kötüye gidecek göreceğiz. Bu kitabın yorumlarını okuduğumdan Ryen hakkında farklı şeyler beklemiştim ama beklediğim kadar olmadı. Birçok kişi okudukça anlayıp seveceğimizden bahsetmiş ama yaptığı bazı şeyler hoş olmasa da ben daha ilk andan kendisini sevdim. Kitap, gençlerin bazen olduğundan farklı davranması, fark ederek veya etmeyerek zorbalık yapması ve popüleriteye kendini kaptırmasıyla kabul görebilmek için kabul edilemez bazı şeylerin yapılması gayet ifade edilmişti. Ryen ve Misha arasında çekimde gayet güzeldi. Kitap genç yetişkin, bunu bilerek okumalısınız. Bu tarz kitaplar seviyorsanız, tavsiye ederim.
Punk 57Penelope Douglas · Dex Kitap · 2022979 okunma
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 50. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2023 02:04
Merhaba! Öncelikle söylemeliyim ki, çok iyidi! Aşırı iyi. Bu kitap öyle bir kitaptı ki, kitabı bitirdikten sonra ilk kitap bir tur daha okunur: çünkü yazar öyle bir şekilde yazmış ki, kitaplar ilerden geri doğru gider şekilde. İlk kitapta bize anlaşmayla başlayan ve sonrasında gerçeğin iç yüzü sonucunda vurucu bir sonla karşılanmıştık; bu kitapla ise asıl gerçeklerin o ana kadar ki gelen serüvenine şahit oluyoruz. Adrian, aşk nedir bilmiyormuş gibi görünse de, ne kadar bir nevi takıntı gibi olsa da, her şeyi sadece Lia. Lia ise kendi çarpık kişiliğiyle kötü şeylere takılıp kalması ve Adrian'ın ona ait olan yanını yeterince görmemesi kendi hayatı içinde kötü bir serüven. Lia'yı tabii ki anlıyorum, kimse kapana kısılmış, zorla başlatmış bir ilişkiyle bir hayat yaşamak zorunda değil ama buna rağmen onu sevmesi, hatta onun o zorlu kişiliğine arzu duyması olabiliyorken, daha fazla iyi şeyleri görebilmesini isterdim. Kitabın en son geldiği nokta o kadar çılgınca ki... İlk kitaba dönüp tekrar baktığımda olan şeyleri görerek ama tam olarak hangi yerde bir şeylerin değiştiğini deli gibi merak ediyorum. Üçüncü kitap o kadar vurucu olacak ki... şimdiden öldüm arkadaşlar.
Yalanın CazibesiRina Kent · Ren Kitap · 20231,235 okunma