Merhaba!
Bu seriyi çok seviyorum. O kadar güzel ki... her yönden tatmin edici: Fantastik ögeleriyle şaşırtıyor, aile bağlarıyla sarıp sarmalıyor, ikilinin büyük aşkıyla kendimizden geçiyoruz ve güçlü bir mücadele ile tam gaz savaşıyoruz. Okuyor gibi değil de, onlarla birlikte bir gibi hissediyoruz. Yunan mitolojisi çok iyi kullanılmış ama bu tarz kitaplarda tanrıların insansı ama üstünsü tavırları ayrı bir komik geliyor. Cat ve
Griffin, aşırı mükemmel çiftimiz. Bir önceki kitap oldukça zorlu ama iyi bir şekilde bitmişti. Bu kitap ise aşırı sorumsuzluk içeren ve yaralayıcı bir şekilde başlıyor. Kitap çok az duraklama anı içeriyor, geri kalanı tamamen kaos, savaş ve aşk...
.
Artık tek düşman Cat'ın annesi Ve Fisa sınırları...
Bu kitapta tamamlayıcı gerçekler öğreniyoruz. Cat, kendi konusunda artık daha barışık olsa da, güçlerini kontrol etme konusunda iyi değil ama zorlu anlarda öğrendiği yeni bilgilerle kontrole doğru gideren, deneyimlerini okuyoruz. Artık büyük savaş kapıda ve kayıplar durulmuyor. Ama bir taraftan da doğru amaç için ordular çoğalıyor.
Cat, zorlu bir savaşın yanında duygular olarak da savaşmak zorunda kalıyor. Griffin de bu uğurda ne yazık ki kendi payına düşeni alıyor ama sonunda ikisi de birbirlerine sarılarak her şeyi aşıyor; bu güven duygusu, aşkı okumak çok iyi hissettiyor. Son kısmı biraz daha olaylı olacak diye beklemiştim yalan yok, bunun dışında rahatsız olduğum ya da beklentimi karşılamadı, diyebileceğim tek bir şey bile yok.
Kesinlikle okumanızı tavsiye edeceğim bir seri.