Merhaba!
Bu kitabı da çok sevdim, öncelikle bunu söyleyeyim. Seri ilk kitabıyla da son kitabıyla da gayet güzeldi. İlk kitap çok güzel, umut dolu bir şekilde bitmişti bitmesine ama bu kitabın az ilerisinde görüyoruz ki, yazar bekleme konusunda bize acımış da ilk kitabı öyle bitirmiş, yoksa ikinci kitapla birlikte her yer kaos ve acı... Kazi, mükemmel kadın. Sevdiklerini korumak konusundaki o cesur çabaları kendine hayran bıraktı. Bu kitapta asıl düşmanla yüzleştik. Oldukça güçlü bu rakip yüzünden Kazi, sevdikleri fazlasıyla sınandı ve buna rağmen güçlü bir mücadele okuduk. Açıkçası beklediğim biriydi sadece detaylara hakim değildim, onları da öğrenmiş oldum.
Jase, bu kitapta tam anlamıyla bir Patier'e olduğunu gösterdi ve tabii mükemmel bir eş... Bu seri için hep söylediğim şey, ilmik ilmik işlenmiş; ayrıntılı ama sıkmayan, güçlü bir mücadelenin yanında güzel bir aşk ve aile bağlarıyla bizi kendine çeken güzel bir olay örgüsü var. Fantastik yanı çok geri planda tutulmuş ve bunu nedense sevdim; benim içinde yeni bir durum.
.
İnsanların güç arzusuyla nasıl bir felakete dönüşebileceğini, kendini kaybedip her şeye zarar verebileceğini okumuş olduk. Ve korkuyla değil, saygıyla ve sevgiyle nasıl birlik olunabileceğini, birçok şeyin başarılabileceğini de...
Kitaptaki diğer karakterin hikayesini de ayrıca okumak istedim, umarım olur.