"...daha yazacak birçok şeyler aklıma geliyor...Ne faydası var?..Oturup saatlerce konuşsak gene bitecek gibi değil...Halbuki biz beraber yaşamaya başladıktan sonra ne kadar az konuştuk...Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu?Neden?..Neden uzun uzun dertleşmedik?Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben sana rehber değil,ancak yoldaş olabilirdim,fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan,birbirimizi şaşırtmakdan başka bir şey elimizden gelmiyordu.
Hələ yadımdadır partanın yeri,
Həyat heç bir şeyi qaytarmaz geri.
İyirmi iki yaşında savadlı biri,
Birinci sinifdə qala bilərmiş.
Sən demə belə də ola bilərmiş...🥀