Bir ilişkiyi çözmeye çalışırken, dönüştüğüm kişiyi seviyor muyum diye bakmak, en anlamlı yoldur. Acılarımızı tetiklediyse ve onaramıyorsa o kişi yanlıştır. Sonuçta insan, yarası bitmeyen bir savaştır. Doğru kişi bizde ateşkesi sağlar. Yaramızdan utandırmadıgında yuvamızı buluruz.