Senarist

Senarist
@Senanisko
Mesaj bölümünü KULLANMIYORUM !
İstanbul Üniversitesi
İstanbul
333 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
vazgeçmek de bir yol.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Biz miydik önce herşey için söz veren ? Sonra hiçbir şeyden söz etmeyen…
Güz yaprakları düştü Gazeller oldu Bulut indi yeryüzüne Sevdalı oldu Bir avuntu biraz keder Böyle bize neler oldu? Bu ayrılık bir de hasret Çekilmez oldu Ay karanlık hep karanlık Yüzün bize döner oldu Bir ihtimal daha vardı Felaket oldu… Bugun 2 defa karşılaştık bu şarkı ile.. youtu.be/1YlwjEQzMdU
Müzik
Birkaç ay önce eski bir arkadaşım sormuştu, “Sen bu adamı çok sevdin, neden?” diye. “Konuşabiliyoruz, dedim ve bu o kadar müthiş bir şey ki, hiç susmasın, hiç susmayayım istiyorum.” Anlatacak çok şeyimiz varmış birbirimize. Çok çay soğuttuk, çok geç kaldık, uykusuz kaldık, asansörün düğmesine basmayı çok unuttuk konuşacağız diye. Anlat, doğduğun günden itibaren anlat, diye oturtmuştum bir gün karşıma. Her şeyi dinledim. Çocukluğunu, gençliğini, okul anılarını, akrabalarını, aşklarını, kızgınlıklarını, kırgınlıklarını, hayallerini, pek çok şeyi. Kırklareli’ne gidince akrabaları kendilerini tanıttı ama zaten tanıyordum. Bana onu anlattılar, içimden hep “bunu dinlemiştim Nedim’den” dedim. Konuşabiliyor olmanın ne kadar kıymetli olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum. Yapılacak ve baş edilecek bir sürü işle bıraktı beni, şimdi sürekli “Nedim’e sorsam ne derdi, ne yapardı” diyorum ve hepsinin cevabı var. Demek ki konuşmuşuz, demek ki dinlemişim. Bu ramazanda bir yere iftara gittik. Yan masaya genç bir çift oturdu ve iftar boyunca hiç konuşmadılar. Genç adam bir kez “su koy” dedi ve kız ona su doldurdu, o kadar. O masadaki negatif enerji aktı durdu bizim masaya. Göz ucumuzla izledik. Ben bi ara “Hadi gel konuşalım onlarla, biz onlardan büyüğüz, ömürlerini böyle zayi etmesinler” dedim. “Bırak zamanla anlarlar” dedi. Keşke konuşsaydık, belki daha erken anlarlardı sohbetin kıymetini. Eğer gidip konuşsaydık derdim ki; “açın ağzınızı, gönlünüzü, kalbinizi birbirinize, susmayın. Eski dilde sevginin kelime karşılığı “muhabbet”; her iki anlamıyla da doğru. Allah muhabbetinizi artırsın dileğinde hem sohbetin, hem sevginin artması temennisi var. O olacak ki, bu da olsun...” Şanslıyım ki bu muhabbeti tatmış, kıymetini bilmişim; bugün hala sesi, sohbeti kulağımda. Yıllar önce öğrenmiştim;
Sana mahsun bir umut, desem mi bilmiyorum Sana çılgın bir bulut, desem mi bilmiyorum Derin bir uçurumda arıyorum kalbini Ya gel, ya beni unut, desem mi bilmiyorum. Nurullah Genç
ss
Sabahtan geceye Geceden sabah Içimdeki atese Surekli odun atmaya Üşenmiyor musun Hergun kül edip Yeniden yineden Vucut bulup yakmaya Üşenmiyor musun Ay ile gunesle Kardeş olmaya Oyle ki Kardesten daha kardes Olup Beni ve bicare yuregimi Aydinlatmaya Üşenmiyor musun Organlarımi bir bir Yogurmaya Tek tek dizip Her birine Bambaska meziyetler Katmaya Üşeniyor musun Sesimi kıs Gözümü kem
Şiir