📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalar aşagıya yazdığım kitaplar acil olarak lazım, PDF hali mevcut ise gönderebilir misiniz ?
. Çantamdan Fil Çıktı. (Mert Arık) ( Timaş)
.Nohut Adam (Anıl Basılı) (Timas)
.Gökten Uzaylı Düştü (Aytül Akal)) (Fom Kitap)
.Alev Saçlı çocuk (Günışığı) Christine Nöstlinger)
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar isteyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.