Şu anda başımızda son derece ciddi bir dert olduğunu dile getirmeye herhalde gerek yok; zira başımızdakı dert o kadar ciddi ki, en aptal insanların bile farkına varmaması zor. Hiç kimsenin özgür, hemen hiç kimsenin güvende olmadığı ve hem dürüst olup hem de hayatta kalmanın neredeyse imkânsız olduğu bir dünyada yaşamaktayız.
"Bütün bu işsizler, çalışacak niteliğe sahip olmayanlar" vb. beni aldatmayı başaramadı. Acaba bu tür sözleri söyleyenler en azından kendilerini kandırmayı başarabiliyor mu, merak ediyorum.