Aslında dini bile kullanıyorlar yeniden refah tabela astı parti girişlerine ertesi gün akrabasını vasıfsız olmasına rağmen işe aldı.Ya da dürüstçe bakarsak olaya Yine bir CHP partisi ak Parti'den devr alırken borçsuz aldığını söyledi. Bu iki tarafında güzelliğini gösterir. Yani elbette dinimiz inançlarımız her şeyin önünde ama bu vicdan meselesi ve işini iyi yapma becerisidir. Yoksa kimse din üzerinden siyaset yapmasın.