"Neden bu kadar kötüsün?” dedi.
" Kötü mü?” dedim. “Yavrucuğum, ben insanla hayvan arasında fark gözetmem. Kötülüğün zerresini bulamazsın içimde. Kaldı ki hem kötü hem de büyük yazar olunamaz
Uzun boyluydu Camilla, sıcak siyah saçları vardı ve ben öylece durup onu seyrettim. İyi de, neden gelmişti? Sorumu hissetmiş olmalıydı, yatağıma oturup gülümsedi.“Arturo,” dedi, “neden sürekli kavga ediyoruz?”
Bilmiyordum. Mizaçlarımızın farklı olduğuna dair bir şeyler geveledim