...Mavi...

...Mavi...
@Senel_gun
Mavi düşleyip siyah yaşamak...
9/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2018 14:27
Dostluk arkadaşlık sadakat ihanet ve pişmanlık.. Bu kitapta hepsi bir arada .. Okuyalım uzun zaman oldu ama hala etkisi devam ediyor .. İnsanın hafızasına kazınan kitaplardan biri kesinlikle.. Mutlaka okunmalı ..
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne demişti şair...
Dağ başını duman almış, çökmüşse gece. Vücutlar yorulmuş, akıl duygulara pranga olur. Sal kendini döşeğe yatıp uyuyalım, Hiçbir şey olmazsa, bak sabah olur…
“Biz, çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken ince belli bardağı, hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı.” - Oğuz Atay
Gece diyorum… Ne güzel kucaklıyor hüzünleri, ya yalnızlık? Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri. Peki, ya dua? Ah, dua olmasa, nasıl görürdü umutlarımız güneşi?
Afganistan'da çocuk var çocukluk yok...