...Mavi...

...Mavi...
@Senel_gun
Mavi düşleyip siyah yaşamak...
“Biz, çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz. Avuçlarken ince belli bardağı, hücrelere kadar hissettiren sıcaklığında unuttuk yalnızlığı.” - Oğuz Atay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece diyorum… Ne güzel kucaklıyor hüzünleri, ya yalnızlık? Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri. Peki, ya dua? Ah, dua olmasa, nasıl görürdü umutlarımız güneşi?
Afganistan'da çocuk var çocukluk yok...
Dünyada barış insanda iyi niyet olmalı...
Dünyadaki en kötü yalnızlık yanlış anlaşılmaktan ötürü yalnız bırakılmaktır..