Hani Kemal Sunal'ın Şaban Oğlu Şaban filminde bir adam var ya her yerden fırlayıp "temel idi dursun idi" diyor. Heh işte Nazlı karakteri de öyleydi. İçim bayıldı kızın iki erkeğin arasında gidip gelmesinden. " anıl idi bora idi anıl idi bora idi" bayılacam. Ve kitapta sıfır olay ikinci bayılma sebebi. Onca sayfa sadece duygular düşünceler... Boğuldum. İkinci kitapta böyleymiş son 40 sayfasında bir olay varmış o kadar. Ben malesef merakıma yenildim aldım okudum ışık hızında sattım kitabı. Siz duygu yoğunluğunu seven olay olmasın diyen tarafsanız alın okuyun ama benim tavsiyem değildi doğrusu kitap bana göre değildi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu yazarın hilal şehir kitabını okumuş ve bu süre zarfında hamileydim çocuğu doğurdum. Yani kitap o kadar uzun bir süre elimde süründü. Dikenler ve güller sarayı ise daha bir umutla başladığım kitap oldu ama yazar yine aynı tas ayni hamam tam olarak hatırlamıyorum ama 337 sayfaya kadar hiçbir şey olmadı. Salak bir karakter okuduk adı feyre. Aklı ailesinde mi yoksa tamlin de mi bir türlü çözemedi. Bende çözemedim. Sonrasinda aralarında bir şey oluyor derken olaylar patlak veriyor ve yazar tüm bombayı aynı hilal şehirde ki gibi son 200 sayfaya bırakıyor. O son 200 sayfa muhtesemdi olaylar olaylar... aynı durum hilal sehir için de geçerli mesela. Yani demem o ki bu yazara ilk kitapla karar vermek hiç doğru değil . Kitap mükemmel mi değil vasat mı asla değil devam edeceğim ve umutluyum.