📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap için bir şeyler yazacaktım fakat sonra bu yorumu gördüm ve aynı şeyleri yazmaktansa bunu alıntılamayı tercih ettim. Tek fark benim kitabı bitirecek kasar bile tahammülüm olmaması
Ayşe Mollahüseyinoğlu
@Ayssmolla
·
Kitabı sırf yarım bırakmamış olmak için okudum. Bence kimseye bir fikir katmayan dili sokak ağzı olan bir kitap. Tamamen vakit kaybıydı. Tavsiye etmiyorum.