Sensedim

Sensedim
@Sensedim_25_
Lügatında ne kadar çok kelime olursa olsun; kendini anlatmak için bazen sessizliği seçersin..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zamansız karşılaştık, belki de ait olmayan iki ayrı hayattaydık, ne sen gelebildin ne de ben senden gidebildim sessizce vedalaştık..
Çok şey vardı anlatılacak, o yüzden sustum.. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı.. Sen duydun mu sustuklarımı..?
Sen yoksan mekan yok, zaman belli değil..
Sen yoksan mekan yok zaman belli değil..