Ben sanırım ilk kez fantastik bir seriye başladım. Uzun zamandır yakındığım şey bir kitaba başladığımda aklımın o kitapta kalmamasıydı. Yazar evreni o kadar güzel işlemiş ki... Betimlemeler de son derece yerli yerinde. Romantizm de baymıyor. Ve kitap hacminden kesinlikle korkmayın çünkü bitmesini istemeyerek okuyacaksınız 🤗 serinin ikinci kitabı çok daha hacimli. Ona yeni başladım yorum yapamıyorum ama ilki kadar sarmadı diyenler çok 🥰 iyi okumalar 💚