Ser Do

Ser Do
@Ser_Do
Öpüp başıma koyuyorum ÖZGÜRLÜĞÜ, ekmek gibi! Yere atılmış bulunca.. Twitter: @EzdinSerdo
Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim -Ki bu en büyük kötülüktür size- Yıkanmıyor bir kez olsun yüreğiniz yağmurlarla Denizler boşuna devinip duruyor bir çarşaf gibi Gerip ufkunuza mavisini, çiçekler her bahar Uyanışın türküsünü söylüyor da görmüyorsunuz. Sizin adınıza dünyanın pek çok yerinde İnsanlar dövüşüyor ellerinde yürekleri birer ülke Anlamıyorsunuz inançlarını bir kez düşünmüyorsunuz. Ömrünüzü güzelleştirecek bir şey almadan hayattan Bir şeyler bırakmadan ardınızda gelecek adına Koşaradım tükeniyorsunuz insan kardeşlerim Koşaradım Duymadan bir gün olsun dünyayı iliklerinizde… ..Şükrü Erbaş
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kaba adamların kalın sesi örtmüştü ülkeyi... Güzellik, insanların gelecek düşlerinden çoktan çıkmıştı... Kimsenin ortak türküsü yoktu ve kimse türküsünü bir başına söyleyemiyordu... ..Şükrü Erbaş
“ bana gururlu şeyler söyle mutlu hikayeler huzurlu güzellikler bilirsin işte öyle şeyler … umudu anlat inancı.. ” Furüğ Ferruhzad
Ekmek herkese yetecekti aslında Tarlaya karga dadandı Ambara fare Fırına hırsız Memlekete harami.. / Hüseyin Yıldız
İki hayat verseler bize işler ne kolay olacaktı. Var olmak bu kadar dayanılmaz ağır olmayacaktı. Birini işimizle gücümüzle emniyet içinde geçirecektik belki. Diğerini "Ah Minel hayat"a bırakacaktık..Sonuna kadar savrulmak üzere, yaprak yaprak rüzgara verecektik ikincisini. Şimdi elimizdeki tek bir hayatla olmuyor bu iş. Çünkü ‘kalbinin götürdüğü yere’ gitmelerin bir de dönmeleri oluyor kös kös…