Bu kitabı 5. sınıfta, sınıfça okuduk. Açıkçası ben bu kitabı çok sevdim. Bu kitap sayesinde bir olaya farklı açılardan bakmayı öğrendim. Bir olayı bir çok kişinin gözünden incelemek, insana yeni şeyler öğretiyor.
Olanları herkes çok farklı şekilde anlayabiliyor. Bu yüzden olaylara herkesin açısından bakmak gerekir. Bir şey demeden önce kendimizi karşı tarafın yerine koyup olayı gözden geçirmeliyiz. Onun da ne hissettiğini düşünmemiz gerekir.
Bu kitabı herkese tavsiye ediyorum!
Özellikle de öğrenci ve öğretmenler, bu kitabı kesinlikle okumalı.