Lafa gelince herkes, "Ben kendi kendime yetiyorum," der
ama bu, duygusal olarak mümkün değildir. Hepimiz diğer
insanların sevgisini arzularız. Bunda anormal bir durum
yok, sadece aşırı olursa işte o zaman sıkıntı çıkıyor.
İnsan böyle bir durumda kendi olmaktan çıkıyor, karşı
tarafın arzuladığı "şey" e dönüşüyor. Ama anı. sıra kendime
şunu hatırlatmam gerek, bazen birilerinin bizi sevmesi
çok güzelken bazen kötü olabilir. Ben kendi adıma, "İyi
ki bu insanlar beni sevmiyor," dediğim zamanlar oluyor.