Merhabalar. Bu benim ilk inceleme yazmam. Açıkçası çok severek okudum seriyi içimdeki duygu karmaşası ilede bitirdim. Bu karmaşa yanlış anlaşılmasın hem seri bittiği için içim buruk hemde yüzümde tatlı bir tebessüm var. Kitabın çoğunda ağladım diyebilirim. Erva ve Doru'nun duyguları o kadar iyi anlatılmış ki ağlamadan duramadım. Yazarın yazım dilini gerçekten çok beğendim. Kendini çok iyi geliştirdiğini düşünüyorum. Sadece biraz yetişkinler için olan sahnelerin fazla olduğunu düşünüyorum. Onun dışında elestirebilecek nokta bulamıyorum. Tüm karakterler, yaşanılan yerler iyi betimlendigi için kendimi kitabın içinde yaşarken buldum. Bu nedenlerle yazarı tebrik ediyorum ve yazacağı diğer kitapları dört gözle bekliyorum...