Ysjxkflrbdn

Ysjxkflrbdn
@Serapnesibe
10/10
·400 syf.·
2025 39. kitabı
Merhabalar. Bu benim ilk inceleme yazmam. Açıkçası çok severek okudum seriyi içimdeki duygu karmaşası ilede bitirdim. Bu karmaşa yanlış anlaşılmasın hem seri bittiği için içim buruk hemde yüzümde tatlı bir tebessüm var. Kitabın çoğunda ağladım diyebilirim. Erva ve Doru'nun duyguları o kadar iyi anlatılmış ki ağlamadan duramadım. Yazarın yazım dilini gerçekten çok beğendim. Kendini çok iyi geliştirdiğini düşünüyorum. Sadece biraz yetişkinler için olan sahnelerin fazla olduğunu düşünüyorum. Onun dışında elestirebilecek nokta bulamıyorum. Tüm karakterler, yaşanılan yerler iyi betimlendigi için kendimi kitabın içinde yaşarken buldum. Bu nedenlerle yazarı tebrik ediyorum ve yazacağı diğer kitapları dört gözle bekliyorum...
Duygu ve Düşünce
BağlıPınar Salman · Pukka Yayınları · 2025182 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.