Serap

Serap
@Serapps
Öğretmen
İzmir
12 Ocak
124 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
En çok akşamları duyuyorum zamanın acısını.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan geçmişe gülümseyerek bakıyorsa, başka bir umarı kalmadığındandır.
Duygularımın tonunu, sesimin rengini, gülüşümün akışını ve gövdemin devinimini hesaplamaktan; içimdeki suların yatağını değiştirmekten ve sonu hep başkalarında biten yollara sürülmekten, kedileri, serçeleri ve çiçekleri bile suçlar olmuştum.
Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım, mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım. Oğuz Atay
Kime biraz gülümsediysem, garip bir önlem duygusuyla,bir yerlere gecikiyormuş gibi telaşlı, arkasını dönüp gitti.