Serap

Serap
@Serappy
"Dünya bir bütün, ben dışındayım."
Türk Dili ve Edebiyatı 3/4
KAÜ
54 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
"Onu sevseydim çoktan çekip gitmiş olurdu, oysa kaçınmam tekrar tekrar geri dönmesine neden oluyordu."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Kendimi dünyaya yabancı hissediyorum."
Sayfa 152·Kitabı okudu
Edebiyat
"Altın da olsa kafes kafestir."
Sayfa 147·Kitabı okudu
Alıntı
"Birinin gelip bana her şeyin güvenli olduğunu söylemesini beklemiştim... Kimsenin geleceği yoktu, hiçbir zaman kimse gelmeyecekti."
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
"Kimin içinde ne olduğunu kimse bilemez bence."
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam