İnsanın kendiyle baş başa kalmaya, içe doğru derinleşmeye, yaşamı telaşsız gözlerle seyretmeye, duygusal bir dinginlik içinde kahve yudumlamaya ihtiyacı vardır.. Bu lüks değil, ihtiyaçtır. Bu ihtiyaç giderilmediğinde kişi gergin ve huzursuzdur.
“Aslında çok iyi biri, ama sinirlenince sorun oluyor işte..." derler. Halbuki, duyguları yönetememek 'iyi veya kötü insan' olmakla değil, çocukluk yıllarından bu yana biriken onlarca olumsuz hissin artık bireyin duygularını kontrol altında tutmasıyla ilgilidir.
Boşluk hissi de onarıcı bir histir. Çoğu zaman içte oluşan boşluk hissi pozitif duygularla genişlemeye, duyguların olumsuzluklardan arınıp yaşamın yeniden anlamlandırılmasına zemin yaratır.
Boşluk hissi de onarıcı bir histir. Çoğu zaman içte oluşan boşluk hissi pozitif duygularla genişlemeye, duyguların olumsuzluklardan arınıp yaşamın yeniden anlamlandırılmasına zemin yaratır.