Zaman geçtikçe pek bir şeyin tadı kalmıyor. Bedenin değil, ruhun acı çektiğinde gidesin geliyor. Gidemiyorsun, zamanın çarkında takılıp kalıyorsun. Umutsuzca değil, hala bir umutla geleceğe bakmak istiyorsun. Her şeyin gidiyor. Paran gidiyor, hayallerin gidiyor, güzelliğin gidiyor, yılların gidiyor ve ömrün bitiyor...