Hayatın siyah beyaz sahnesi,
Her zaman ki gibi,
Biraz tozlu, biraz nostalji,
Sûretler bir bir eksildi…
"Çok kötüyüm." cümlesinin bir derecesi var mı? Yani her "Çok kötüyüm." diyen herkes aynı şerbeti mi içiyor? Aynı yerden mi vuruyor hayat? Biri size unut dediğinde beyniniz zaten sizden önce davranıp bir silgi alıyor eline. İstesen de istemesen de ömrünün çoğu satırı bir bir siliniyor. Dönüpte bakmaya, hatırlamaya çalışınca yine aynı yerden vuruyor hayat…