Sena Nur

Sena Nur
@Serbetta
Bedenin ve ruhun yorulması apayrıdır Insan ruhunu yorunca uyuyarak dinlenemez ancak beden yorgunluğu belki bi beş çayıyla ya da bir fincan kahveyle geçer ... Ruhumu dinlendirmeye çalışıyorum..
Varlığınızı, kişiliğinizi olumlu benlik algısıyla oluşturun şişirilmiş egolarla ben de varım demeye çalışmak yerine Adamlık kavramını dolu dolu yaşamak inanın daha kolay.
Reklam
Dağ gibi durup, dal gibi kırılan herkese iyi geceler. Allah rahatlık versin.
İyi bak kabına, olmasın delik, Boşuna taşırsın ,gider gündelik. Anında olmalı, ettiğin iyilik, Alem duysun diye, inayet etme. Kabe’den maksadın varmaktır yara, Kör gibi tapınma, kara duvara, Hızır’ı ararsan kendinde ara, Bulamadım gibi rezalet etme. Neyzen Tevfik
lakayıtlığa, kendini bilmezlige sabrım kalmamışken yüreciğimde çırpınan bu kuşa şöyle sesleniyorum senin için en mavi günleri, umutları, hayalleri besliyorum.Duayı her daim duyana sesleniyorum, gönlüme seni koyana sesleniyorum... el Latîf adıyla.. Şanıyla, Azametiyle.. Hû celle calalühü...