Bana gülümsüyor, gözlerini üzerimden ayırmıyordu. Göğsümün sol yanında bir şeyin genişlediğini hissediyordum. O günün hayatımın en güzel günü olduğuna karar verdim.
Hayır, dünyanın kaderi hakkında bir şeyler öğrenmek, bu korkuyu, yaklaşan felaket duygusunu daha da körüklemek istemiyordum. Yalnızca moda, edebiyat, sinema, eğlence programları gibi zararsız şeylerle ilgilenmek istiyordum. Şezlonglara uzanmak, gözlerimi kapamak ve rahatlamak istiyordum. Ve unutmak. Haksız mıyım?