İnsan hayatın bir yerlerinde ölüyor aslında.Ruhuyla arasına yaşamak kadar uzun bir mesafe giriyor.Ölüyor insan ve yeniden diriliyor,başlayabilmek için diriliyor,doğru dürüst bir tek cümle kurabilmek için diriliyor işte.
İnsan,insan olmaya geliyor dünyaya.Kesinlikle tercihi yok.Hiçbir şeyi seçemeden de gömülüyor toprağa.Yerin iki metre altındayken de bin bir böceğe lunapark oluyor daha önce bin bir dudağın öptüğü bedeni...