Serhat pirbudak

Serhat pirbudak
@Serhad_pir
Hêvî
Edebiyat öğretmeni
İzmir
İzmir, 5 Mayıs
48 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
"Bir şeyi çok istemek iyi değildi. İnsan bir şeyi tam ölçüsünde istemeli."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Serhat pirbudak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
16 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2025 13:07
·
2025 24. kitabı
Xurşîd Mîrzengî
9.4/10 · 26 okunma
"İnsanın en büyük saadeti, acıyı bile sevebilmektir."
Alıntı
"Senden kaçtı, çünkü seni ne kadar çok sevdiğinin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi."
Alıntı