Xweza

Xweza
@Serhat0470
Bi dilekî mezin û ronî heta mirinê ji bo azadiyê li hemberî tarîtiyê berxwedan ! Xweda ronahî ye Maîdyo , em çirûskên wî ! ” “ Heta mirinê Spîtama , heta mirinê ! ”
Üniversite - Zaningeh
Mardin
66 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
" Gökyüzü şu ayrılığı duyup anlasaydı Yıldızları ağlardı , güneşi ve ayı da . Padişah bilseydi ne çeşit tahttan indirileceğini Kendi de ağlardı , tahtı ile tacı da . Uçan kuş , bilmiş olsaydı niye avlandığını Kırılır kolu kanadı , başlardı ağlamaya . Sağırdır kulağı ecelin , işitmez feryatları Yoksa dayanır mıydı hiç kanlı yürek sağanağına Öz çocuğunu yiyen bir dev anadır dünya . "
Sayfa 235·Kitabı okudu
Din
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aşk ; müthiş bir lezzete sahip bir ıstıraptır . Bu acıyı ancak kalbinde taşıyanlar bilir .
Sayfa 161·Kitabı okudu
Aşk
Sevgiliye bu kadar serzeniş çok görülmez umarım . Evet yaşadım , gördüm , öğrendim . Sevgi ve aşk sadece tek kişi tarafından yaşanabiliniyor . Aşkın karşılığı yok . Bazı insanlar sadece sevmeyi bilir , karşısındaki sever mi sevmez mi hiç düşünmeden sever . Hep bekler sevecek diye ve sonunda görür ki sizi kırmamak adına hatır için kendini zorlayarak karşılık verme çabasındadır . Oysaki herkes duygularında özgürdür ve kimse kimseyi zorla sevemez . Kırgınlık olmaz aşkta . Seviyorsan , gerçekten aşkını yüreğinde hissediyorsan bırakacaksın sevgiliyi özgürce kanat çırpsın ve nerede kiminle mutluysa tadına vararak yaşasın... Onun mutluluğunu uzaktan seyrederek yararını sarmayı da öğrenmek gerekir...
Sayfa 138·Kitabı okudu
Aşk
Karşılıksız sevgi yaşamak gerekiyormuş . Birini sevmenin , delice bir aşkla bağlanmanın , güzelliğini yaşamanın hazan mevsimine gelmek olduğunu bilmiyordum . Meğer hayatta ne çok kaçırmışım ... Ya ben erken geldim , ya da sen çok geç kaldın vuslata...
Sayfa 136·Kitabı okudu
Aşk
Ayrılık hallerinden bir haldir hüzün . Dünya dediğimiz bir hüzün gurbeti değil miydi zaten . Hüzün ki en çok yakışandı âşıklara .
Sayfa 125·Kitabı okudu
Aşk