Serhat

Serhat
@Serhatfidan2033
Allahım! Bana kendi sevgini ve Senin yanında sevgisi bana fayda verecek kimsenin sevgisini ver. - Hadisi Şerif-Tirmizî, De'avât,73
Aşk Ve Sen
zaman geçer akıp geçer yıllar yüzün sararıp solar bir kuru yaprak misali ellerin kuruyup kalır zaman bir dal değil ki üzerine konup donmasını beklemek değil ki zaman seni yok etse hatıraların kalbimde siman gözlerimin önünde yaşamak belki de çaresizce beklemek ah beklemek işte kalp atışının durduğu anı özlemek belki de şimdi gök maviden kızıla boyandı vahalar kurudu ormanlar yok oldu toprak çürüdü içimdeki bataklıkta sen bir sarmaşık ben ise yalancı rüzgar sen bülbül ben hayalperest dilenci sen gül ben hiçim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut
Şehir şehir aradım Diyar diyar gezdim Gökkubenin altında andım Her şeyden geçilde senden geçilmiyor Derman aradım durdum Yaraya çare Kelamı dost Ellerim açılırken semaya Seni andım seni sevdim Kirli aşklarda ne bereket Ne de hayır olmazmış Geçte olsa anladım Har gibi yanarken anladım Ne bir yağmur oldun Ne de bir çiğ damladı oldun Rüzgarlar eserken bile yel olamadın Harlandı yangınım Ümit ile ikrar arasında bir yerdeyim Rızkı veren siyah beyaza bakmıyor ki Sahip çıkıyor elbet Sıramızı bekleyecez Zaman aksa yıllar geçse Acının acıdığı anda dursa zaman Bekleneniz beklenensin ey yüceler yücesi...
Aranmak Aranmak belkide Tutulmak yada Neydi bizi biz eden Bizi bizden eden peki Hangi hayat masalına inandım Sevgiler aşklar yalanlara bende mi inanacaktım Aşk yada aşk olmak bende mi yaşayacaktım Gülünç gelmişti başlarda Başlar kesildi Acılar kanamasız yaralar açtı ruhumda Belki kan akmıyordu Ama can can olmaktan çıkmıştı ki Felaketler silsilesi art arda geliyordu Huzur huzursuzlukla buluştuğu günden beri İçim daralıyor Nereye kaçsam ki Aşktan nasıl kacılır Zincirlenmiş ruhum Köle edilmiş özgürlüğüm sanki Rüyada görmek neysede Onun kalbini neden his eder insan Yüreğimde ki bu fırtına neden Boşluğa bakıyorum Boşlukta sallanıyorum sanki Kulaklarımda bir melodi Acıyı haykırıyor sanki Sanki kaderim kadersizlige gebe
Aşk
Bizi yakan neydi ki İçimiz alevden beter yanıyor Kimdi yaktı bizi Neydi bizi bizden alan Gülüşü mü Yoksa gözlerimi Cenneti andıran yüzü Kalubelada bana mı denk geldi ki Aklım yüreğim ona esir Kimdi neydi bu Aşkın aşkla imtihanı neden Hangi bozkırda yandıkta talimize bu düştü Kime ne yaptık Kimin ambarına dadandık Kimin gönül evini yaktıkta Gönlümüz koz misali yanıyor Okyanuslar da su olsa ne fayda Gök kubbeden yağmurlar yağsa neye yarar Yarama merhem olmadıktan sonra Hani biz öldükten sonra Cehennemi yaşayacaktık Cehennemi görecektik Azabı tartacaktık Azabı yaşayacaktık Defterler hani kurtuluşa kefaretti Ölmeden ölmek neden Ölmeden cehennemi yaşamak neden
Ölümlülerin aşkında ölümsüzlük aranmaz...