"Yıldızları en çok, yeterince karanlık olduğu zamanlarda görebilirmişiz. Ben de seni en karanlık ânımda gördüm ama umudunun tükenmesinden dolayı sana yaklaşamadım."
-"Aşk cidden çok garip."
-"Aşk, kalbinle oynadığın bir kumardır.Ya bu kumarı kazanır ve mutluluğu yaşarsın yada masada varını yoğunu kaybeder, acınla baş başa kalırsın."
-"Ben kaybettim sanırım."