şerife

şerife
@Serife_gul
"Yazdığım her şeyi adadım Viom'a bilesin. Kutsanmış gibiyim sanki bak,mama, l'm blessed.."𖹭
"Yıldızları en çok, yeterince karanlık olduğu zamanlarda görebilirmişiz. Ben de seni en karanlık ânımda gördüm ama umudunun tükenmesinden dolayı sana yaklaşamadım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama her ne yapıyorsan iyi ki yapıyorsun."
-"Aşk cidden çok garip." -"Aşk, kalbinle oynadığın bir kumardır.Ya bu kumarı kazanır ve mutluluğu yaşarsın yada masada varını yoğunu kaybeder, acınla baş başa kalırsın." -"Ben kaybettim sanırım."
-"Sensiz ne yapacağım?" -"Aynı soruyu benim sormam lazım." -"Seni çok sevdim." -"Seni çok sevdim."