Sevgili Dost,
Yazın buharlaşmayacak,kışın donmayacak, sonbaharda yapraklarını dökmeyecek,yani hep aynı kalacak ya da artacak sevgi. Altını görünce gümüşten,gümüşü görünce bakırdan vazgeçmeyecek. Tagore gibi, “İstediğin zaman lambayı söndür. Senin karanlığını da tanır ve severim,” diyecek.
Aforizmalarla ilerleyen, zaman zaman melankoli ruh hali ile bezdiren ama altı çizilecek güzel notlar barındıran kısa bir kitap. Kitabın köşelerinin oval oluşu bana oval çerçevelerin insanda güven duygusu oluşturduğunu iddia eden bir yazıyı hatırlattı. Samimi bir kitap, ara ara sıksada okumanızı öneririm.