Şerifnur Karabıyık

Şerifnur Karabıyık
@Serifnurkk
Şuan hastanede sıra bekliyorum yaklaşık 1 saattir burdayım. Telefonda işim olduğunda başımı yeni kaldırdım insanlara baktığımda istemeden onları incelemeye başladım ve kendimce kafamda yorum yaptım sonra şunu fark ettim gerçekten bazen yoğunluk ve yorgunluk mükemmel şey aslında kendinle uğraşıyorsun kimseye vaktin yok . Dürüst olmak gerekirse fark ettim ki insanlar işsizlikten ve sıkıntıdan kendilerine ayırmadıkları zamanlar yüzünden birbirlerine sarıyolar takılıyor. Allah derdi bu yüzden veriyodur belki dön kendinle ilgilen başkasına bakma kendi hayatını kendin için yaşa başkalarına Kulp bularak değil hâline şükür ederek.
Hayata Dair
Reklam
Sevgi ve emek her zaman hayatımızdaki her şeyi güzelleştirmeye yetmiyormuş... Olacak mucizeleri, güzellikler, mutluluk her zaman çabaya ve emeğe ihtiyaç duymaya biliyomuş kendiliğinden de gelebiliyo...
Paylaştığım her alıntı mahremiyetimi yok ediyo kendi içimdeki o sıcak samimi hisleri çırılçıplak bırakıyor sanki🍂
Duygu ve Düşünce
7/10
·72 syf.·
31 günde okudu
·
2026 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
... biliniz ki, yanlış insanlara duyulan sevgi çabuk unutuluyo
Reklam